Monday, October 3, 2011

Produk Wanita Persada Herbs Nova Babylon



PRODUK HEBAT UNTUK KAUM WANITA
Anda Takkan Percaya Selagi Tak Tengok Sendiri !!










PESONA

Pesona adalah minuman ekslusif adunan daripada 100% herba-herba tradisional yang telah diamalkan sejak turun termurun oleh para wanita terutamanya wanita yang sudah berumahtangga untuk meningkatkan kenikmatan, kepuasan, kasih sayang dan kebahagiaan berumahtangga.
Pesona mempunyai rasa yang lembut, anda juga dapat merasa bertenaga dan menikmati rasa muda semula, serta menyerlahkan keayuan.
Pesona adalah jawapan untuk setiap perempuan terutamanya wanita yang sudah berumahtangga.

Persona adalah gabungan herba-herba seperti :
Manjakani, akar serapat, daun sireh, jarum emas, jintan hitam (Habbatus sauda), Haiban, pati kurma, madu, mas cotek, kulit kayu manis, cengkih, serai wangi dan jus mengkudu.


KEBAIKAN

* Pesona mampu mengembalikan kerapatan dan ketegangan otot, meningkatkan keberahian semasa hubungan kelamin, meningkatkan tenaga syahwat wanita, mengurangkan keputihan, gatal-gatal dan bau yang kurang selesa, mengatasi masalah bau badan, menyelaraskan kitaran haid dan melegakan sengugut , menjadikan wajah lebih berseri serta kecergasan.
* Persona juga menbantu menegangkankan payu dara, menegangkan punggung, membantu mempercepatkan penurunan berat badan, membentuk semula ukuran badan terutamanya selepas bersalin dan kesihatan secara keseluruhan.


WALIT PLUS W
(DI PERKAYA DENGAN MIRIFICA)

Kandungan Walit Plus W adalah gabungan bahan-bahan dan herba terpilih tersohor di dunia seperti Bird Nest (Sarang Burung),Peureria Mirifica (Ubi Lobata, Pearl Powder (Serbuk Mutiara, Marin Collagen (Kolagen Marin), Impreta Cylindrical Extract (Daun & Akar Lalang, Stevia (Gula Berkhasiat Tanpa Kalori, Honey (Madu)& Distrilled Water


** SILA KLIK SINI UNTUK BACA KETERANGAN BAHAN & HERBA DENGAN LEBIH DETAIL **

** SILA KLIK SINI UNTUK BACA KETERANGAN BAHAN & HERBA DENGAN LEBIH DETAIL **

** SILA KLIK SINI UNTUK BACA KETERANGAN BAHAN & HERBA DENGAN LEBIH DETAIL **



Keistimewaan Khas Walit Plus W adalah kerana ia di gabungkan dengan sejenis ubi ajaib yang dikenali sebagai Peureria Mirifica yang dijumpai oleh DR Garry Gordon MD, dikawasan Utara Thailand yang merupakan kawasan yang paling rendah kadar berlakunya penyakit kenser payudara, Dari pada kajian yang dijalankan mendapati khasiat utama Peuraria Mirifica ialah :

Membesarkan saiz payudara
Menegangkan Payudara
Mencantikan kulit
Menyihatkan rambut
Membekalkan Hormon Estrogen
Mengurangkan kesakitan di bahagian dada

Kandungan WALIT PLUS W dapat membantu mengatasi masalah…
Jerawat, resdung, seduan, darah tinggi, kencing manis, parut jerawat, rambut bercabang, rambut gugur, payu dara kendur,



Gabungan PESONA & WALIT PLUS + MIRIFICA merupakan tonik berkesan yang mampu memulihkan keghairahan dan vitaliti kaum wanita.
Pengunaan secara berterusan dapat membantu memulihkan masalah lemah tenaga batin, mati pucuk, kurang nafsu, sakit sendi, sakit otot, lemah badan, sakit pinggang, sakit saraf, kemurungan, badan berbau, masalah sistem penghadaman, masalah angin berlebihan dalam badan, masalah perjalanan darah tidak lancar dan lain-lain masalah.
Gabungan produk ini juga sangat elok bagi setiap wanita agar sentiasa muda, cantik, sihat, bertenaga, berketrampilan menarik juga mempunyai keyakinan diri yang tinggi


CARA PENGGUNAAN

Dari Setiap Botol PESONA & WALIT PLUS W

* Minum 1 sudu besar, pagi sebelum makan dan 1 sudu besar malam.
* Elakkan dari melakukan hubungan kelamin 3 hari pertama.
* Disyorkan minum air sekurang-kurangnya 1.5 liter sehari.
* Tidak disyorkn untuk wanita mengandung, semasa haid dan kanak-kanak.


*************************************************************************





*************************************************************************

SILA HUBUNGI TALIAN INI UNTUK MAKLUMAT LANJUT
+6012-571 2456 : ROSLI

*************************************************************************